13.10.15

TISDAG

Hej. Hoppas allt er bra med. För mig känns det som att jag mår som bäst på sensommaren och hösten. Jag älskar hösten det är så mysigt när det är mörkt om kvällarna och man kan börja ha tända ljus och ha stickasockor. Annat som jag tycker är bra med hösten är ju att jag får ta fram höstkläderna (stora halsdukar, stora tröjor osv.), träningsmotivationen blommar, de där härliga kvällspromenaderna i mörkret (och den friska luften), myskvällar, inredningsfeelis, ny kalender, filmer och tv-serier, soppor av olika slag. Dessutom känns hösten lite som ett nytt år och ny start, åtminstone för mig som studerar så det är oftast den här tiden på året som jag är mest energisk och fylld med motivation. Vilken årstid tycker ni är bäst?

Sådär annars har jag haft en mycket bra tisdag. En bra dag på praktiken, ett trevligt hembesök, två timmars kvällspromenad med Julia och Elin och ett jäkla smarrigt kvällsmål lagat med käääärlek. Vi hade så mycket att prata under promenaden så vi skulle ha kunnat fortsätta hela natten men vi får fortsätta i helg då vi har träff med brudarna. Åh det ser jag så framemot! Det är längesen vi alla träffats och haft kvalitetstid tillsammans.

Något annat som är viktigt att nämna är att min pojkvän blir hela tjugonio år idag :) Tänk att när vi träffades var han bara 22. Å jag som tyckt han va så gammal då :D

Inga kommentarer: