1.10.15

Oktober

Oktober har börjat bra. Jag har haft en riktigt bra kväll. Efter praktiken hade jag kund. roligt med en herrklippning mellan varven. Största delen av mina kunder är kvinnor. Därefter for jag till Kicks för att hämta ett torrschampo men jag kom ut med både torrschampo och en ny parfym. Känns alltid lika roligt och fräscht med nya parfym. Efter det blev det en spontanmiddag med finaste Jannika. Vi hämtade thailändsk mat som vi åt hemma hos mig. Jag hade en skvätt vin kvar som vi delade på. Vi hade så mysigt! :) Trots en proppmätt mage så blev det en kvällspromenad med Julia i regnet. Jag är med i hälsostegen, en kampanj som folkhälsan ordnar där man ska gå 10 000 steg per dag. Så jag var lite tvungen att fara på promenad. Men det kändes så skönt att gå i regnet och prata med Julia om allt mellan himmel och jord. Oktober har börjat bra med andra ord.


Inga kommentarer: