28.4.15

Tisdag

Idag har det varit full rulle från morgon till kväll. Har också idag fått stryka över ett och annat på min to-do list. Jeej! Jag och Julia hade planerat att vara i skolan till fyra så vi skulle får mycket gjort men vid tretton började energin vara slut och klockan fjorton var vi plötsligt på Adam och Eva loppis. Så att. Jag fyndade till och med idag, en nästan sprillans ny skvallertidning och två toppar. När jag kom hem testade jag Pro feel kvarg med smak av päron och den var hiskeligt god, speciellt god med cashewnötter och russin. 


Därefter packade jag frissa väskan och for iväg på jobbuppdrag. När jag kom hem tillbaka klippte jag skomakarens son(sambon David). Flera kanske tycker att det är lyx att ha en frissa i familjen men sanningen är den att oftast är det de närmaste som får vänta längst och en själv, min utväxt ser bedrövlig ut men lite till ska jag väl stå ut. Efteråt kände jag mig mig oväntat pigg och fick för mig att göra en egen ansiktsmask(recept får ni senare). Den ser mycket äcklig ut med den var faktiskt väldigt effektiv.


Just har jag läst igenom vårt slutarbete. Det var ju till och med rätt roligt att läsa för jag hade glömt bort en stor del av vad vi skrev i början på arbetet men i slutet började det nog bli tungt. Stackars lärare som måste läsa igenom många slutarbeten. Nog har de mycket att göra de också. Jaja nu ska jag inte göra någonting mer i kväll. Nu ska jag sova! GODNATT

Inga kommentarer: