20.4.15

Sommar, kom!

Sommaren närmar sig med stormsteg. ÄNTLIGEN! Det får mig att titta tillbaka på förra sommaren, som jag tror kommer att vara väldigt svår att toppa. För den var amaaazing! :) Jag har inte ännu så mycket planer spikade för denna sommar. Det jag vet är att jag inleder den med en resa och förhoppningsvis har jag råd att avsluta sommaren med en resa också innan praktiken börjar. Ser inte ut som att jag slipper på nå bröllop i sommar, inte dop heller. Kräftskiva ska jag se till att ordna för den blev ju succé ifjol. Så har jag planerat att läsa maaaassa böcker, bland annat psykologi och en och annan skönlitteratur. Hur det ser ut på jobbfronten är inte riktigt spikat ännu. Mestadels av tiden kommer jag troligtvis att jobba som frissa, vilket är bra så får jag ju planera arbetstiderna ganska fritt. Men förhoppningsvis har jag inhoppar jobb också. Utöver det ska jag nog bara njuta av sommaren, ta en dag i taget och umgås med nära och kära :)

Här kommer lite bilder från förra sommaren

På väg till villan i Larsmo
Grillkväll med brudarna
Boattrip till Hästöskata med pappa och brorsan
Nice run med brudarna. BATMANBITCHES!
Midsommar vid villan!
Brygghäng i Vasa med Jannika och Emmi
Rullar med Mia
Planerar resa med brudarna!
Solbad i Köklot!
Kristinestad med Restonombrudarna!
Kvalitetstid med David

Jag och svägerskan vid Fäboda
Babyshower åt andra svägerskan :)
Testar mommos grannes pool! :) VILL HA
After work picknick med arbetskompisarna
Jag ute i det blå!
Min mor och min kar på kräftskiva

 Avslutade sommaren med en resa till Torrevieja med brudarna :)

2 kommentarer:

Piiku sa...

ihania kuvia, kesä! <3

Pamela sa...

Kiitos :) kyllä kesä on ihana. Onneks kohta on kesä :)