10.4.15

Hem-hemmåt

Sitter i bilen påväg till Jeppis. Jag ska jobba i helgen. Var halva dagen i skolan och jobbade på ett grupparbete och när jag kom hem satt jag minst tre timmar och gjorde skoluppgifter.. Fick inskickat fem kortare uppgifter och började på med en, så det känns som att jag kan slappna av lite i helgen. Ser frammemot tjejkväll på lördag! Det behöver jag. Så jag blir fylld med ny energi till nästa vecka för då blir det slutspurten på slutarbetet. Får se om vi får sitta från morgon till kväll framför datorn. Vi var förresten till Silveria på lunch idag. Supergott! Verkligen välspenderade nio eurosar :)

2 kommentarer:

CAROLINE sa...

Ha en skön helg nu och NJUT! <3

Pamela sa...

Tack vännen jag hade en riktigr bra helg :) nu ska jag in på din blogg å se va du sysslat med i helgen! :) jag har dryyyft <3