8.4.15

Elva timmar

Tycker det är helt okej att ligga i sängen i pyjamas redan före åtta om man haft skola i 11 timmar. Nu är jag helt tom i skallen, kan knappt tänka. Vet nästan inte vad jag heter längre. For redan klockan åtta till skolan och gick igenom en intervju innan lektionen började. Jag går nu en valfri kurs som vi går tillsammans med studeranden i Irak, så idag hade vi vårt första skype tillfälle med dem. Intressant! Sen hade vi skriftlig kommunikation och direkt det slutade så for vi till mitt och gick igenom intervjuer. Blev klar för ungefär en timme sen. Så att nog känns det som att jag gjort helt tillräckligt idag.

Karn min är i Jeppis, vi har bara sovit en natt med varandra nu på en vecka så det börjar nog kännas lite tråkigt att sova själv. Jag har förresten börjat se på The returned, kolla i typ tio minuter igår men så släckt jag av de för att de blev lite för spännande att se själv. Här e vi int nå fisi då! heh. Jaja resten av denna kväll ska jag inte göra någonting alls. Åtminstone inget som man behöver använda hjärnan till. Nya tag i morgon!


Inga kommentarer: