9.4.15

Good morning

Jämfört med igår kändes det ju nästan som sovmorgon idag. Skönt att få göra sig redo i lugn och ro. Nu har vi dessutom möjlighet att läsa ÖT på internet. Så vet ni nu hänger jag lite bättre med vad som händer här runtomkring. Så att vad är dagens planer då månne? Jo, jag ska till skolan och vara där hela dagen. Efteråt blir det kvalitetstid med sambon! :) Vi ska fara på loppis, laga mat och bada bastu! Jag ska dessutom hämta ett paket med massa nya produkter, jag har bland annat beställt nya hårinpackningar jag ska testa ikväll i bastun. Jippi! På tal om det har jag inte tvättat mitt hår sedan i lördags! Jag kan inte fatta det själv. Jag ska försöka att tvätta mitt hår bara två gånger i veckan. Nu tvättar jag oftast tre gånger. Jaja, nu ska jag söka fram nå kläder, jobbigaste projektet på morgonen. Ha en riktigt bra dag! :)


Inga kommentarer: