7.4.15

Om dagen

Hello! Håller på att göra en fotobok åt mig själv nu också från från ifolor.fi. Jag gör en tvåtusenfjorton-bok.   Tyckte det var så kul när jag gjorde den där fotoboken åt mamma. Sen så är det ju bra att ha foton någon annanstans än på datorn ifall den skulle paja, "knack knack i trä".

Så att vad har denna dam gjort idag då? Jo jag har varit i skolan hela dagen. Hade föreläsning från 9:15-11:30. Efter det hade vi tänkt börja på med slutarbetet. Vilket gick mindre bra, om vi sägr som sålejs. Mellan 12-15 gjorde vi ingenting. Eller vi åt, drack kaffe och klagade över hur stressigt det känns med slutarbetet då det ska va klart om två veckor. Hehe,  nå kanske de sku bli mindre stressigt om man sku sätt i gång och göra något i stället för att sitta och klaga. Jaja till sist for vi till mitt och satt på balkongen och gick igenom intervjuerna. Så något fick vi gjort idag :) Det var riktigt hett på balkongen vår. Tror det blir flera dagar som vi ligger här på gräsplätten min och jobbar på slutarbetet.


Efter det for jag hem till en kund, tvättade och rullade håret och fixade hennes naglar. Fixade mina egna också när jag kom hem. Röda-naglar-perioden är förbi, nu är det detta som gäller några veckor framöver. Jag är ju en periodare. På tal om det ska jag fixa något att äta för jag är vrålhungrig, ska rosta bröd med leverpastej,grynost och gurka på. Det är det som gäller nu.


Inga kommentarer: