19.3.15

Torsdag

Hej kära läsare. Hoppas allt är bra med er. Jag dricker ett glas rött och har just haft en grön ansiktsmask, kände mig som hulken. Idag har jag och Julia varit flitiga i skolan och kämpat på med slutarbetet från typ tio till halv fem. Nu är teoridelen så gott som klar!!! :) Jag känner mig inte lika stressad nu som jag kände mig för en vecka sedan. Så skönt! Man vill ju njuta av den sista studietiden och inte känna sig stressad. Dessutom känner jag mig mycket piggare nu när flunsan är helt borta och jag har varit ut i solen ganska mycket denna vecka. Nu ska jag ordna upp lite i klädskåpet innan jag ska släng mig i säng. Började reda upp lite redan igår och jag hittade åtta användbara jeans och två svarta byxor. Så nu är det nog länge tills jag behöver köpa nya jeans igen. Tack och lov för det! :)




Inga kommentarer: