9.3.15

Måndag

Hej. Det har varit lite tyst här med det finns inte så mycket att skriva om när man är sjuk. Jag ligger nu här på soffan och har säkert snart skavsår. Duschar flera gånger för att jag endera har svettats så mycket eller för att jag har frusit så mycket. Så inte är det så mycket intressant som händer. Outfit byter jag ju faktiskt flera gånger om dagen eftersom jag svettar ner dem, har snart tömt Davids klädskåp. Men vad är nu bättre en killens t-paitor när man är sjuk. Och idag har det till och med varit lite drama, jag har gråtit floder idag för att jag börjar känna mig så stressad när allt lämnar efter nu för att jag är sjuk och för att jag har varit tvungen att avboka så mycket :( Men efter ett långt samtal med min fina mor så fick hon lugnat ner mig. Nu ska jag fokusera på att bli frisk och inte tänka på alla måsten. Jag ska se till att vila och ta det lugnt nu några dagar så jag blir riktigt frisk. Sen när jag har energi igen kan jag ta tag i allt som har lämnat efter. Hälsan först! Blev förresten överraskad igen i lördags, Mia och Jasmine kom hit med godis, kex, blåbärskräm och en korsordstidning v

Inga kommentarer: