1.3.15

Home sweet home

Nu är jag hemma på handelsesplanaden igen efter en riktigt bra helg i Jeppis. Vi far nästan hem varje helg nu. Suger att pendla men samtidigt är det så roligt att vara hemma och umgås med familjen och vännerna. Så att vad har jag gjort i helgen dååå? Jo, förutom friseras och jobb vid Neste så har jag haft fredagsmys med Nina. Vi var och äta till Friends & burgers och sen chillade vi vid Ninas resten av kvällen. I lördags efter jobben så hade jag kvalitetstid med pappa som bjöd på mat. Han är inte speciellt känd för att vara riktigt bra på matlagas, om vi sägr som sålejs, så jag satt spänt och vänta medan han stod ivrigt i köket och kockade, jag fick en halv mikropizza med ett lager ketchup på :D hehe. Resten av lördagkvällen spenderade jag med David vid våra vänners. Idag har jag inte hunnit göra så mycket annat än jobba, köra(sitta på) till Vasa och städat lite. Ikväll ska vi äta hemlagad chilisoppa och ta det lugnt. Helt bra avslutning på denna helg! :) Har tyvärr inte många bilder från i helg. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Jag har ett svagt minne av att du under hösten nån gång skrev att du varit till en tandhygienist här i Vasa. Jag undrar nu vart du var, om det var privat och vad det isf kostade? Hoppas du kan hjälpa mig :)

Pamela sa...

Hej :) jo det var jag, men int privat. Jag var till undervisningstandkliniken på vasaesplanaden 22. I länken hittar du tfnnummer. Sen beror det på var i Vasa man bor till vilken tandklinik man slipper, finns flera. Minns inte vad det kosta men sku de ha vari riktigt dyrt sku jag nog ha kommit ihåg. Det är nog billigare än privata i alla fall. Hoppas ja var till hjälp! :) Här är länken http://www.vaasa.fi/Pa_svenska/Social-____halsovard/Halso-_och_sjukvard/Tandvard/Tandkliniker