12.3.15

Oopsie

Jag sa jag ju att jag och Julia sku hitta på nå creeeejsit. Vi har gått på stan och jag har shoppat. hihi. Och för att inte glömma den smarriga lunchen vi åt på 1 rum och kök. Tihi. Och så kom vi på en ny företagsidé. Vet inte hur många företagsidéer vi har kommit på under de här tre åren vi har studerar till socionom, men jag kan berätta att det är mååååånga. Men det är så viktigt att drömma och fantisera tycker jag. Det håller ju en levande. Nå får nu se om vi jobbar vidare på den här idén eller om vi har en ny idé nästa vecka :D Här kommer en titt på vad jag har shoppat idag. Men faktiskt så fyller jag nästa vecka så vi kan ju säg att detta är en present till mig från mig själv :)


Nu ska jag laga ihop nå kvällsmat av allt jag hittar i kylen. Sen ska jag vila, sex timmar på stan tog rätt mycket energi då jag inte känner mig riktigt hundra procent frisk än..
 

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååh var har du hitta dendär gråa plepumtröjan och vad kosta den? Pleeease tell me :D Såg en liknande på en lärare en gång och har letat efter en sen dess. Sjukt snygg!

Pamela sa...

Hej! Jag såg den å en gång på en lärare å vila ha en lika, kanske he va samma lärare :D från h&m 29,90€. Å jo den e både snygg :D

CAROLINE sa...

Vad mycket fint du hittade under shoppingturen! :)

Anonym sa...

Hej, var har du hitta dom där snygga jeansen? :D

Pamela sa...

Hej! Jag hitta dem vid Gina tricot :)