22.3.15

Om helgen

Oj oj vilken underbar helg jag har haft! Jag har nog minsann levt i nuet och njutit av det goda :) I fredags när jag kom till Jeppis for jag på kaffe med pappa till Strandis. Det var så varmt så det gick att sitta ute på terrassen. Dock tycks ju vintern ha kommit tillbaka nu redan...


Mot kvällskvisten var jag med mamma, mommo och brorsan på föödismiddag till O´learys. Åt Pulled pork burger och det var så jäkla gott!!! :) Fick förresten en värmefilt av mommo till födelsedagspresent, perfekt eftersom jag fryser konstant.


Senare på fredagskvällen hade vi fredagsmys med tjejjorna hemma hos Nina. Jag blev överraskad med sång och respengar. Tusen tack kära ni! Vi åt en massa gott, pratade, skrattade och kvällen slutade med att en fick tårta tryckt i fejset. He spårar som alltid ur då vi umgås, om vi sägr som sålejs :D haha.


 Här sjunger de så vackert med inlevelse :D

Mammas cellgift blev uppskjuten så i  lördags passade vi på att hitta på något roligt nu så länge hon mår bra. Vi for på en roadtrip till Tuuri med mommo och moster. Vi shoppade och åt gott! :)



På kvällen var jag bara hemma, låg jag däckad i soffan under värmefilten efter hela dagen på vift! Somnade redan före 12.


I morse fick jag vakna utvilad utan alarm. Vaknade nog redan 9-10 tiden. Åt en lång frukost och sen städade jag nästan hela huset åt mamma. Hann på en kaffe till Ninas salong också innan vi for till Vasa.


Mamma kom med till Vasa eftersom hon ska få behandling i morgon. När vi kom fram hade David fixat grisinnerfile med franskisar och svampsås. Yummie!!! Glad att jag har en kar som kan kocka :D


Det har alltså varit en riktig tio-poängar-helg! Nu är jag fylld med energi och redo för en ny vecka! :)

Inga kommentarer: