18.3.15

Tjugofem

Idag är det min tjugofemte födelsedag. Nu är det bara halvvägs till femtio!!!
  Jag har faktiskt försökt komma ihåg att fota lite extra idag. Blev ju nästan ett foto i timmen.


Knäppte förstås en tjugofemårs-selfie i frukostbordet.


Frukosten fixade jag dock själv. Började så tidigt och karn i huset är inte direkt morgonpigg, om vi sägr som sålejs.


Men han sjöng åtminstone vackert åt mig halvt i sömnen :D Svärmor hade skickat med ett paket så det fick jag öppna. Davids present får jag senare :)


Så fotade jag en dagens outfit födelsedagen till ära. Har min tre-euros-loppis-fynd-jacka på mig.


Julia hämtade upp mig vid nio och vi for till skolan för att skriva på LP. Började med en kaffepaus i skolans cafeteria. Jag fick ett kort Julia lagat på paint i 40 minuter!!! SÅ FINT! :D Och så fick jag en onnensanat, dock utan vinst men det var spännande att skrapa :)


Sen skrev vi på slutarbetet och vi hadd så jäääkla bra flyt idag. I morgon är vi troligtvis färdig med hela teoridelen :D HAAALLLELUUJAH! Klockan ett hämtade vi upp Jannika och så for vi på lunch till favoriten Bacchus!


Där satt vi i en och en halv timme ungefär och pratade och skrattade. Sen styrde vi kosan till stan, gick i några affärer och sen for vi på loppis. Fyndade tyvärr inget idag! När David slutade arbetet for vi till Citymarket och handla mat och vin. Jag behövd inte visa nå ID idag så det kändes lite surt. När vi kom hem fixade David en riktigt smarrig middag som vi har ätit just.


Resten av kvällen ska vi kolla film och äta dajmglass!!! Så har jag konstaterat att tjugofem känns nu inte hittills så mycket annorlunda än tjugofyra, men det har jag inte förväntat mig heller. Finnarna är kvar och det verkar som att jag har hamnat in i en göra-bort-mig-bubbla igen som jag kan berätta mer om senare :D Hur som helst har jag haft en riktigt bra födelsedag! :)

2 kommentarer:

http://carloine.blogspot.com sa...

Grattis igen älskade vännen. Hoppades att din dag sku bli fin och det ser det också ut att ha blivit. Jag vill fira dig snart <3

Pamela sa...

Tack kära vän :) hade en toppen dag! Int behöver vi fira så myki men ja ser framemot att ses å umgås :) ♥