5.3.15

Läget

Hej finisar. Idag mår jag lite bättre. Säkert tack vare alla fina krya-på-dig-hälsningar och en snäll kar som hämtar Ben & Jerrys glass tio på kvällen :)  Har faktiskt ingen feber för tillfället och jag hoppas den inte kommer tillbaka. Dock har jag fått hosta så det känns som att jag hostar ut mina lungor. 

Just nu ligger jag i soffan och ser på nyhetsmorgon. Känner mig lite instängd när solen skiner så fint där ute, känns lite trist att sitta inomhus då. Nu när jag är lite piggare ska jag försöka få gjort lite pappersarbeten. Bland annat kolla igenom hela bokföringen från ifjol för att se så jag fått med allt och sen börja på med skattedeklarationen. Huhu, blir lite svettig redan när jag tänker på deklarationen, ser så invecklat ut. Som tur är det rätt länge innan den ska skickas in så jag har bra tid på mig.


Inga kommentarer: