9.12.14

På vift

Det blev en hel dag på vift. Efter frullen körde jag David till jobbet så jag kunde ta hans bil. Sen for jag hem till första kunden och göra en kamning. Efter det for jag tillbaka med Davids bil till hans jobb och så gick jag till loppis.  Skönt med frisk luft. Har varit så lite utomhus de senaste veckorna så det var välbehövligt. P.S jag fyndade ingenting på loppis.



 Sen for jag in till stan på jakt efter bekväma arbetskläder jag kan ha på mig när jag friserar. H&M levererade och jag fick hem några enkla bekväma överdelar för en billig peng.


Efter det mötte jag upp bästa mamman med fästman så åt vi sen lunch vid Spices. Vi hann just och just till buffén och det var så gott :)



Sen fick jag skynda hem och göra i ordning tills solstrålen Jenni sku kom hit och få håret fixat. Hon är alltid lika glad och det smittar minsann av sig. Så hade hon med sig två julklappar åt mig och jag blev så överraskad och glad :') Glöggen ska jag spara till ett speciellt tillfälle, om jag orkar hålla mig så länge ;)  


Efter kvalitetstid med Jenni for jag hem till sista kunden för att göra en till kamning. Så glad över alla nya människor jag lärt känna sen jag började frisera igen :) Nu ska jag laga nå riktigt smarrigt kvällsmål åt mig och David. Kylskåpet ekar men jag är ju så sääädans bra på ti blanda ihop en festmåltid av ingenting ;) Ni kan ju sen gissa hur det går me tentläsase, heh. Ooops...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va kul att du gilla julklappen!! :) och hoppas glöggen smakar! Tack igen för en fin frisyr, alltid så kul att komma till dig och bli friserad - du är alltid lika glad och trevlig!! :) ses om ett par månader då igen :D - Jenni

Pamela sa...

Jaa jag blev så glad :) glöggen kommer säkert att smaka! ses om ett par månader :D