30.12.14

Årsresume del 2

Juni. Under sommaren jobbade jag ungefär halvtid vid Neste i Jakobstad och halvtid friserade jag. Men det känns som att jag hade rätt mycket ledigt så jag hann med massa roligt. Nicerun med brudarna, grillkvällar, villaliv med D, båtliv, umgicks med familjen, Hästöskata med brorsan och pappa. Alla vänner var hemma i Jeppis under sommaren så vi hann umgås mycket. Midsommaren firade vi på Davids villa med närmsta vännerna. Pendlade till vasa en hel del också eftersom jag har de flesta kunderna i Vasa, så då kunde jag umgås med vännerna i vasa också. Jag antar att jag hade pippi på grillat.


Juli. Pendlade mellan Vasa och Jeppis med bilen full. Åt mina frukostar på balkongen. Picknickade. Hade en underbar dag vid Fannys villa. Reunion i Kristinestad med mina restonombrudar. Besökte ett spökhus men såg inga spöken. Rullade med Mia. Var vid villan.


  
Augusti. Ordnade kräftskiva åt släkten. Hade afterwork picknick med Neste personalen. Överraskade svägerskan med babyshower. David hade semester så vi spenderade mycket tid vid villan och målade om bastustugan. For på en veckas tjejresa till Spanien med bästisarna. En av de roligaste veckorna i mitt liv.


Inga kommentarer: