26.12.14

En perfekt kväll

Igår hade vi en helkväll hemma hos våra vänner. Vi åt tacopaj (skönt att äta något annat än julmat) och spelade Mexican train, ett super roligt sällskapsspel. Jag måst se till att skaffa spelet själv också. Vi spelade i säkert 4-5 timmar. Kvinnorna segrade överlägset! Sen sovd vi över där och fick vakna till ett fulldukat frukostbord. Som på hotell! :)


Nu på dagen har jag inte gjort så mycket. Har varit hemma vid mammas och chillat. Tog till och med en powernap. Man blir ju så sliten av att trycka i sig stora mängder med mat i flera dagar. Jag är på min 3/12 dag ledigt och jag känner mig redan utvilad. Jag kommer att känna mig som en ny människa när det nya året börjar. Om jag ska vara ärlig så saknar jag lite min hektiska vardag :D Så vad händer ikväll då, inte tror ni väl att jag firat julen färdigt? Icke. Jag ska till mina vänners på glöggkväll och fredagsmys :) 


Såhär fint var det i Västerbyskogarna i går. Nog är Finland vackert på vintern när det är snö och sol.
 


Inga kommentarer: