31.12.14

Årsresume del 3

September. Flyttade tillbaks till Vasa på heltid och hade storrensning i lägenheten. Söndagsbrunchade. Jasmine flyttade till Vasa. Jag tog upp träningen igen efter att ha haft en paus hela sommaren. Reunionmiddag med klassen. Flera myskvällar. Sommarkläderna lades bort och höstkläderna fick komma fram. Skolan började. Jag fick börja hoppa in där jag var på praktik i våras. Jag började sticka en halsduk som ännu inte är klar. Jag friserade en hel del. Lunchade ofta med Julia. Jag var hård på söndagssysslor och hemmaspa. Jag var på flera tjejkvällar med vänner. Njöt av god mat. Fick pippi på riskakor.


Oktober. Gick i skolan, tränade, jobbade på alla jobben, gjorde skoluppgifter, fyndade på loppis, hade vardagslyx, David blev 28, Började på med slutarbetet, hade överraskningskalas åt Mia. Fick pippi på blommor.


November. Umgicks med David, familjen och vännerna. Var på föreläsning om kvinnor och hormoner. Tränade. Jobbade på alla jobben. Gick i skolan. Arbetade på slutarbetet. Läste Mia Törnbloms bok. Spenderade 3 dagar i Helsingfors. Bodde på hotell. Åt hotellfrukost. Var på studiebesök till bland annat fängelser. Läste till tent. Var på bloggjulfest. Lunchade med Julia. Jag och D hade 6-års dag.


December. Jag hade så fullt upp denna månad, men allt gick fint. Hoppade in vid dagverksamheten, varannan helg vid Neste och så hade jag många kunder som ville bli fina i håret till julen. Jag var på dop, 30-årsfest och julfest. Hade en julkalender med D och fick en massa fina saker. Åt julmat allt som allt åtta gånger. Överraskade mamma. Läste till tenter och kämpade med skoluppgifter. Prioriterade inte alls träningen denna månad. Hade ett långt, efterlängtat och alldeles underbart jullov tillsammans med nära och kära.


Inga kommentarer: