19.12.14

Fredag

Hej helgfirare! Idag och igår har jag varit supertrött. Kanske har jag någon flunssa på gång, jag har ju int varit sjuk på hela året. Jag tror det är flera år sedan jag varit sjuk eller ens förkyld. Åtminstone har jag inget minne av att jag varit sjuk sålänge jag studerat till socionom, och nu är jag på tredje året. Jag tycks ha bra immunförsvar. Just nu ligger jag i mammas nya soffa och vet int hur jag ska orka mig upp. Men jag vet att Mia och Amelina bakar idag så jag ska nog fara dit strax ;) Det är första helgen på länge som jag inte har nå skillt. Jag ska bara jobba vid neste och frisera. Lånade boken Fånge på Guantanamo av min lärare så den kommer jag säkert få färdigläst redan i helgen, för den är så intressant. Jaja, nu ska latmasken aktivera sig!!!

Inga kommentarer: