25.12.14

JULAFTON

God jul kära läsare! Hoppas ni haft en bra jul hittills. Julafton var över förväntningarna. Ingen stress och vi tog dagen som den kom, trots det hann vi med rätt mycket. På morgonen for jag, mamma och mommo till gravgården med ljus åt moffa. Efter det for vi till mommos på julbastu och morgonmål.  Perfekt start på dagen. Borde bli en tradition. Julmiddagen åt vi hemma vid mammas på fem personer. Det smakade gott även om det var åttonde gången jag åt julmat på de senaste två veckorna. Hehe. Efteråt  drack vi julkaffe vid mommos med släktet. På kvällen for jag och David till en kompis, där satt vi till 3 på natten och talade om allt mellan himmel och jord. Jag var dålig på att fota igår men här kommer några bilder, mest bilder på mat ;) Hör och häpna David fråga just om vi ska fa ut och gå. Det har han nog int frågat förr så nu ska jag dra på mig kläder snabbt före han ångrar sig :D God jul

Inga kommentarer: