1.12.14

JULKALENDER

Hej finisar. Hoppas december har börjat bra, snart är det jul. Jag och D skall inte köpa någon julklapp åt varandra i år, istället ska vi ha en julkalender åt varandra :) December har börjat hektiskt för mig. Vi hade en lång men intressant skoldag, direkt efter hade jag kund och efter det har jag kämpat på med lite skolarbeten. Hann inte och träna vilket betyder att jag kommer att vara hyperaktiv innan läggdags då jag inte fått utlopp för min energi. Jag har suttit stilla nästan exakt hela dagen. Sådär annars har jag massor att göra veckorna före jul, men sen har jag ett långt och ledigt jullov :)



I första "luckan" fick jag chokopinnar :)


David fick indisk huvudmassage :)


Spännande att se vad jag får i morgon :) David sa att jag kommer att tycka om det.

Inga kommentarer: