25.4.18

Semester

Semestern är äntligen här! Just nu sitter jag på flygplatsen i Helsingfors och väntar på att få hoppa på flyget till Portugal! Som jag längtat.Jag kom hit redan sent igår så jag har sovit på en hård bänk inatt. Fick inte så mycket sömn men snart får jag sova några timmar på flyget. Jag känner mig dock ovanligt pigg. Kanske för att jag är så taggad att resa.

Vad ska jag göra i Portugal då? Jo, jag ska hälsa på mamma och Teuvo som har varit där sen i Januari. Vi ska sola, shoppa, promenera, äta gott och umgås! David hade tyvärr inte möjligt att komma med denna gång men såklart fick han ju ett överlevnadskit denna gång också! :)

Nu ska jag sörpla i mig morgonkaffet och pallra iväg till gaten. Jag kommer troligtvis att blogga under resan, så ni kan ju kika in här under veckan! Ha det bra!

Inga kommentarer: