16.4.18

Veckan som gick


Hej på er! Hoppas ni mår prima. Det har ju faktiskt gått och blivit vår sedan jag bloggade sist. Vädret ändrade snabbt. Jag var faktiskt på årets första springtur ikväll och det var så härligt! Skönt att det äntligen är varmare nu. Men, vad sysslade jag med förra veckan så länge bloggen stod tom? Nå, jag har bland annat:

- varit på en spontan husvisning
- haft en rolig arbetsvecka
- friserat
- varit till kokkola med mommo
- tränat
- lunchat med Nina vid vietnamgrillen
- varit på en vigsel
- druckit kaffe utomhus med pappa
- umgåtts med svärisarna och svägerskan
- varit på kaffe med vännerna
- varit ut och äta med David till O´learys
- hört på live musik vid Moody
      - kollat på en superbra krigsfilm (Hacksaw ridge)
- löst korsord
- promenerat
- börjat följa en ny serie
- slarvat bort en makaronilåda


Så en hel del hann jag med förra veckan. Energin har dock inte riktigt varit på topp. Jag har känt mig lite trött och stressad. Men nu när jag ser hur mycket jag gjort denna vecka kan jag ju förstå att jag känt mig lite stressad. Alla hemsysslor har lämnar lite efter och det gör mig grinig. Nå, om en vecka får jag njuta av semestern i Portugal! JEJ! Tyvärr blev det inte så spännande bilder i detta inlägg, har tydligen inte fotat så mycket än mat förra veckan. Så det fick bli en frukostbild som får liva upp detta inlägg. Annars, så hittade jag makaronilådan (tre dagar senare, heh). Mycket har jag haft å¨på vift men det är nog första gången jag har en makaronilåda på vift.

1 kommentar:

Mitt andra hem sa...

Makaronilåda på vift?!:D
Var hittade du den?