5.4.18

Torsdag


Färdig skrivet om Vuokatti, nu återgår jag till de vanliga vardagsinläggen igen. Så hej, hoppas ni mår bra. Med mig är det bra, lite veckovill efter påskhelgen bara. Kan inte direkt säga att jag är utvilad efter helgen men som tur är det ju helg redan i morgon. 

Idag har jag jobbat morgonskift och därefter hälsat på Mia och Amelina och sen hälsat på mommo. Jag har alltså varit på vift hela dagen. 

För tillfället sitter jag i soffan och dricker te, ska snart förflytta mig till sängen och läsa Omgiven av idioter. Råkade få syn på den inne i R-kiosken när jag hämtade mitt nya pass idag så då köpte jag den. Det har ju varit så mycket tal om den här boken på sistone så jag har sett framemot att läsa den. 

Det var förövrigt förvånansvärt smidigt att fixa ett nytt pass. Jag har tänkt göra det länge men inte riktigt orkat ta tag i saken men det visade ju sig gå riktigt snabbt. Tog ett nytt passfoto vid Foto Elite som skickades direkt till polisen och sen fyllde jag bara i resten av uppgifterna på nätet. Enkelt och snabbt gick det! Så nu börjar jag känna mig redo för nästa resa. Endast tjugo dagar kvar!!!


Inga kommentarer: