3.5.18

Home sweet home

Det här med att blogga under resan gick ju inte riktigt så bra, om vi sägr som således. Men ganska skönt faktiskt att ta en paus från allt och bara vara. En riktigt skön vecka i Portugal har jag haft och jag kommer nog blogga om resan snart! :)

Nu är jag i allafall hemma. Kom redan på eftermiddagen. Pappa hämtade mig från tåget i Kokkola och så stannade vi på pizza vid Strand camping. Trots en nästan tjugo timmars hemresa med ytterst lite sömn så har jag varit förvånansvärt energisk idag. Jag har stortstädat lägenheten (till och med riktigt grundligt i min walk-in closet), tvättat kläder, handlat och gjort bokföring. Men nu när jag ligger i soffan börjar jag nog känna hur tröttheten smyger sig på. Ska bli så skönt att krypa ner i egen säng i nybäddade lakan och med bästa sambon brever, som jag saknat honom!!!

Inga kommentarer: