15.5.18

Portugal (del 3)


Vi kom tillbaka till Castelo Branco på söndagseftermiddagen. Eftersom vädret fortfarande var lite trist så bestämd vi oss för att fara till shoppingcentret och gå igenom de affärer jag inte ännu varit till.


När vi kom tillbaka hem så hade jag hemmaspa i badkaret!


Sen lagade vi tapas och såg på film!


Jag har inte så mycket minne av vad vi gjorde på måndag och tisdag, och hör och häpna så har jag inte så mycket bilder heller från de dagarna. Tror vi mest promenerade och åt gott. En dag blev det till och med 18,8 km. Men såklart pausade vi och chillade i solen under promenaden så vi gick ju inte så långt på en gång.
 
 
 Mammas hår färgade vi faktiskt. En rejäl utväxt hade växt fram sen vi sist färgade det.

 
Så lagade vi hemlagad pizza. Supergott blev det!
 
 
 ...och åt våfflor med glass, nutella och bueno!!!


En riktigt lugn och skön resa har jag haft och härligt att få ha kvalitetstid med mamma! Förhoppningsvis blir det en till resa tillsammans snart!

Inga kommentarer: