30.9.14

Små överraskningar


Go'kväll på er. Nu har jag tio minuter på mig att läsa bloggar och sånt innan jag ska ha kvalitetstid med D och se på Supernatural. De här med planerade kvalitetstider är ju nog super de!!! Annat som "kryddar" till kärlekslivet är ju att ge små överraskningar. Idag till exempel överraskade jag D med kvällsmål lagat med käääärlek. Om det är något som jag är bra på så är det att trolla fram en festmåltid från ingenting! Jag verkar ha bra fantasi när det gäller mat, snabb är jag också. Dock är jag värdelös på att baka, men man kan ju inte vara bra på allt! 

  
Dagen har gått snabbt. Jag har haft full rulle hela dagen men med massor av skratt och god mat! Jag hann till och med träna idag vilket jag inte riktigt hade vänta mig. Tränade nedre kroppen med crossfit på Pammens sätt ;D Oj hörni klockan tickar så jag måst nog sluta skriva nu så jag hinner kika in på mina favvo bloggerskor :) bye!






Inga kommentarer: