25.9.14

På vift

Nu kryper jag ti kojs efter att ha varit hela dagen på vift, men först ska jag såklart se ett avsnitt Supernatural. Min dag har varit riktigt bra. Vardagslyxen fortsatte kan man säg. David fixa frukosten, karelska piroger med äggröra. Sen for jag på en kort promenad endast för att få frisk luft och piggna till så jag skulle orka laga en filosofi uppgift med Julia. Vilket gick förvånansvärt smärtfritt! Sen for jag på loppisdejt med Ida. Jag fynda nog lite, som jag kan visa när jag orkar och hinner. På kvällen hämtade Fanny, Jannika och Emmi upp mig så for vi hem till Fanny och laga skinkrullar, tonfiskrullar och nästan samma efterrätt jag åt igår, haha. Konstigt att jag inte är större med tanke på allt gott jag äter hela tiden. Men livet är kort, man ska njuta! :) 

Inga kommentarer: