12.9.14

Fredagsmys


Det är fredag, klockan är 23 och denna dam ligger redan under täcket och tänkt faktiskt börja sova, jag är så trött så ögonen hålls knappt upp. Men jag sov ju onödigt lite inatt så de förklarar saken. Hur som helst så har jag varit med pappa i kväll. Vi körd runt lite, sen laga vi (läs: jag) hemlagade burgers med klyftisar. Smarrigt! Vi hann jag kolla lite Idol innan vi for en sväng till pappas granne.




Här kommer lite bilder från dagen

Morgonmålet: Ägg- och baconsmöggisar och frukt,bär,nötter blandning.





Använde en colormask när jag tvättade håret idag. Denna är en beige ton som gör att håret ser mindre gult ut. Lite bättre blev det, glansigare blev det åtminstone,








Gick från rött till rosa.

En bild på mig





Fredagsmys-middagen!!!

ock lite efterrätt :)

Inga kommentarer: