2.9.14

En rolig tisdagkväll

Efter skolan kom min fina vän Carro till mitt. Vi lagade tacosallad och hemlagad guacamole. Denna gång testade jag att blanda med lite banan i röran och det blev faktiskt riktigt gott. Sen gick vi ett varv till stan, inte bra för det blev något spontanköp för min del, men bara sånt jag behöver. Typ. Heh.
  
Nu just spelar David playstation så jag passar på att mysa i sovrummet och se på Paradise hotel. Sen ska vi se på Idol och äta tacochips med guacamole. Jag är inte alls sträng med kosten nu, jag äter oftast vad jag vill när jag vill. Det har jag gjort nästan hela sommaren. Men eftersom jag älskar nyttig mat och njuter av det så väljer jag oftast nyttig mat. Konstigt nog har jag känt mig ovanligt bekväm i min kropp de senaste månaderna även om jag ätit mer skräp än vanligt. Men såklart varierar det lite från dag till dag beroende på humöret, men det känns som att jag har mycket mer bättre dagar så de ju toppen :) Om tio år kommer jag troligtvis att önska att jag skulle ha den kropp jag har idag, de brukar jag tänka på i bland om jag har en dag jag känner mig obekväm :) nu ska jag sluta skriva och koncentrera mig på PH och Smail heheh.

Inga kommentarer: