30.9.14

Bareminerals

När mamma var i Spanien så bad jag henne ta hem ett Bareminerals startkit åt mig från Ryanairs taxfree när hon flyger hem. När jag var hem i helgen fick jag äntligen mitt efterlängtade paket :) Jag har nog tidigare använt Bareminerals men har haft en paus nu på några månader och använt mig av BB-cream och CC-cream i stället. Jag känner dock att mineralpuder passar bättre åt mig som har blandhy och har lätt för att få fet hy. När jag använder Bare mineral upplever jag att hyn slipper och andas bättre och jag tror och hoppas att finnarna ska minska. 

Primern som kom med i startkittet har jag inte testat tidigare och alltså wow, verkligen superbra!  Den gör att huden känns så mycket jämnare och mjukare. De nog sällan jag blir så snabbt förälskad i en produkt. Rekommenderar den! Så om ni ska flyga med Ryanair så kan ni köpa startkittet där, om jag minns rätt så var väl priset 49€ alltså betydligt billigare än de brukar vara vid till exempel Kicks.

Inga kommentarer: