8.9.14

Jag visste väl det

Så snabbt humöret kan vända. Kunden hann bara komma in genom dörren och sätta sig ner så glömd jag att jag var på dåligt humör :) Åt just en sen lunch, laxsallad med ägg, riskaka och avokado. Så smarrigt! :) Jag är ledig resten av kvällen och har sovmorgon i morgon så vad ska jag då hitta på för roligt. Blev riktigt sugen på att fara och springa i spånbanan och göra crossfit där på utsidan nu när det är så härligt väder. Ska bara se om jag får med mig någon träningskompis. Känns lite tråkigt att fara ensam.

Det var nog så nära jag sku ha klippt mitt hår just riktigt kort. Tog till och med i saxen. Men så lugna jag ner mig och ringd åt Julia och tänkt att hon snabbt får kom hit före jag gör nå misstag. Men inte svara hon nå som vanligt. De e inte lätt att få tag i den där bruden kan jag säg, men nog älskar jag henne ändå :D Hon är ju frissa också så hon får nog snart klippa mitt hår. Om det blir kort återstår att se men nu har jag nog så lust att klippa bort allt typ. heh. 


2 kommentarer:

Anonym sa...

OMG förlåååt! Lovar imrorn e ja kontaktbar :)//Julia

Pamela sa...

Haha he lugnt vännen :D <3