13.12.17

Snaps från idag


Finns knappast någon bättre start på dagen än morgonpromenad och prat med en vän. Så började min dag. Ok, nu kom jag på vad som är bättre, HOTELLFRUKOST med en vän! Minns för övrigt inte när jag sist varit utomhus längre än 10 minuter. Det var på tiden om vi sägr som sålejs. Och var fint och mysigt det är med lite snö. Känns inte lika trist och grått längre. Hoppas snön hålls kvar ett tag så vi snart kan börja skida!!!
.

Efter promenaden kröp jag ner i soffan under en filt och läste öt medan jag drack kaffe. LIIIIVI!


På mitt jobb har jag många titlar. Denna vecka skulle jag kalla mig bagare. Igår bakade vi pepparkakor och jultårtor i flera timmar och idag har vi bakat julgodis och kokat flera kastruller risgrynsgröt. I morgon blir det mera pepparkaksbakning.


Efter jobbet for jag och se på när Julia och Richi målade i sitt nya hem. DE SKA ALLTSÅ FLYTTA TILL JEPPIS. Som jag väntat att denna dag skall komma!!! Jag är så glad och jag kan inte riktigt fatta att det är sant. Så ni kommer säkert få höra och se mycket av Julia här i bloggen framöver!


Nu ska jag pallra iväg till sängen och läsa en bok och hoppas att jag blir trött snabbt och somnar, jag har nämligen morgonskift igen. Jag brukar dock inte behöva läsa många sidor före ögonlocken blir tunga. 

Inga kommentarer: