23.12.17

Årsresumé del 1


Denna gång har jag har printscreenat min instagram för att göra det så enkelt som möjligt. Därav är inte bilderna i ordningsföljd! Hur som helst här kommer del 1.


1. Jag var med kollegorna på Nuori 2017, som är ett stort evenemang för ungdomsarbetare
2. Brunchen från Frukostflickornas evenemang vid After eight
3. Min 27-års dag
4. Jag skrinnar för första gången på typ 15 år
5. Jag skidar för första gången på 9 år typ
6. På isen på väg till Mässkär på kakao och nybakad gris
7. En färgning jag gjort på en kund
8. Alla hjärtans dag
9. morgonkaffe
10. ett loppisfynd
11. frukost vid Jasmines i Maxmo
12. frissajobb


1. Är vid en villa i Larsmo med högstadie.brudarna
2. Prankar min arbetskompis
3. en "reklamvideo" för ett evenemang på jobbet
4. en grattis-på-morsdagen-hälsning
5. Testar just då Jeppis nyaste restaurang Pub niska
6. Tjejkväll med brudarna
7. Vi var på stand-up i Schaumansalen
8. Frulle på ett mysigt café i Stockholm
9. En kinderkaka vi gjorde på jobbet strax före påsk
10. Tjejkväll i Vasa med restonombrudarna
11. Brunch hemma hos Jannika
12. Shopping från Tammerfors


Inga kommentarer: