3.12.17

En perfekt helg


Tystnaden här har berott på att jag inte haft särskilt mycket att skriva om. Jag har varit så seg de två senaste veckorna så jag har inte haft motivation att göra så mycket annat än jobba. På jobbet däremot har det varit full rulle med mycket roligheter så trots att fritiden var lite tråkigt så har arbetsdagarna varit riktigt roliga. Att ha några sega veckor med mindre aktiviteter är nog bara bra för hälsan men nu känner jag att jag vill ha lite mer action i vardagen! 

I helgen har det faktiskt varit lite mer action. I fredags hade jag fredagsmys med David, vi kollade Idol. Mina två favoriter kom till Final så jag ser framemot nästa fredag då det avgörs vem som vinner. I lördags var jag på brunch till Stadshotellet med några vänner. Det var så otroligt gott och perfekt start på dagen. Kommer absolut att fara dit flera gånger.


På lördag kväll firade vi lilla jul med våra vänner. Vi gjorde bland annat nachotallrik och tapasbord och spelade spel. Riktigt mysig kväll!


Och idag har jag varit på kaffe med högstadiebrudarna. Vi träffas mycket oftare nuförtiden så det är roligt. Vi har redan haft 3 träffar sen i somras och nästa träff blir redan om två veckor när vi ska ha julfest. 


Därefter for jag med David, brorsan och Jenny efter pizza från Strandis och så for vi till mommos och äta. Rekommenderar deras laxpizza, den är så god!!! När vi kom hem så somnade jag på soffan och sen har vi städat och spelat Trivial pursuit på playstation. En perfekt söndag!!!

Inga kommentarer: