1.12.15

Tisdag

Idag har jag varit hela dagen i vasa och jobbat. Mellan kunderna hann jag luncha med Jannika hemma hos henne :) Vi åt sallad med grillad broiler. Gott!  Jag hann uträtta lite ärenden också. Bland annat avsluta mitt medlemsskap på Lady line. Sorgligt men sant!  Har tränat där sedan 2010. Så nu måst jag snart bestämma mig för vilket gym jag ska börja träna vid här i Jeppis. Får se.

Efter Vasa vistelsen for jag en sväng till mammas. Som konstatera att hon inte ser mig nå fast jag har flyttat hem :) Därefter for jag till Gearheads' den för att fortsätta med bokföringen, som jag visserligen inte riktigt hann komma igång med då de kom in känt folk som jag lämna och prat med istället. Nå nya tag i morgon! Nu ska vi koll nån serie här i västerbyskogarna. Godnatt!

Inga kommentarer: