22.12.15

Årsresumé - Januari

Nåja nu är det dags för den obligatoriska årsresumén. Jej! Roligt för en själv också att ta en tillbakablick och se vad man gjort. Känns som att det har varit ett händelserikt år. Vi börjar med Januari.


Jag spenderade några dagar i Ylläs med David och våra vänner i början på året. Vi gick med snöskor, hyrde snöskoter, besökte ett ishotell, åt gott och badade bastu.


Jag var till Ikea.


Jag skrev på slutarbetet med Julia som vi ganska nyligen kommit igång med på riktigt.





Jag vardagslyxade och åt goda middagar med David och hotellfrulle med vännerna.


Jag blev prankad av mina kära vänner.


 Jag friserade och jobbade varannan helg vid Neste.


Jag var på bloggkväll till Amalia i Vasa


En januariselfie. Den där dagen var jag nöjd för jag vaknade upp utan finnar.


Inga kommentarer: