21.12.15

Om dimissionen

Som sagt så hade vi ju dimission i fredags. Så nu är jag alltså utexaminerad socionom. Jag är såååå stolt över min utbildning och mitt betyg. Jag kommer att berätta mera om socionom utbildningen i ett annat inlägg.


Efter dimissionen var jag till Amarillo och äta med några ur klassen. Jag åt texas steak och det var så smarrigt. 
På kvällen körde jag tillbaka till Jeppis och for på en till Friends med David och våra vänner. Sen for vi till O´learys på ännu en till. På söndagsmorgonen fick jag tårta som fadderbarnet bakat :')


 När jag kom hem blev jag överraskad av mamma och hennes man som gav rosor, respengar och vin :)


 Kanske någon undrar vad jag ska göra nu? Det vet jag faktiskt inte. Först ska jag åtminstone ta ett välförtjänt jullov och efter de ska jag fokusera lite mer på framtiden. Allt är möjligt :)

Inga kommentarer: