6.12.15

Söndag

Hello! Hoppas ni har haft en toppen helg. Det har jag! I fredags var jag i Vasa med brudarna. Vi shoppade, åt gott gott, kollade Idol finalen och firade Julia som fyllde år. Jag kom hem igår på eftermiddagen och då hämtade jag och David  pizza från den nya italienska pizzerian som öppnat i Jeppis och ett italienskt vin från Alko. Mycket god och annorlunda pizza.

Idag har vi stigit upp tidigt och jag har hunnit frisera, vara med ett lass kläder och grejer till mitt loppisbord och nu håller jag på att tvätta kläder som jag ska ha med på resan i morgon. Sådär lagom i sista minuten. Får nu se om de hinner torka till i morgon. Packa ska jag göra ikväll efter jobbet. Skulle egentligen vara ledig men en arbetskompis frågade om jag kunde ta hennes skift och inte vill man ju tacka nej till ett söndagsskifte med dubbelt betalt.
 

3 kommentarer:

MA sa...

Vann ha i öppna na nytt?

Pamela sa...

nära Lisas pizza :)

MA sa...

Just så. Tiåt sko ja int ens annos ha komi på ti fara å skåda, men nu kanski he blir et program tå ja kombe på jullov :)