7.12.15

TACKSAM

Jag känner mig extra tacksam idag igen. När jag kom hem från jobbet klockan nio såg jag att alla mina kläder jag tvättade före jobbet var torra, strukna och fint ihop vikna på sängen. Min mamma hade varit i farten med fön och strykjärn. Vilken överraskning! :) Så nu behöver jag inte vara orolig att mina kläder inte hinner torka tills i morgon. Det som jag dock borde oroa mig för är hur jag ser ut när jag vaknar i morgon. Testar nämligen en ny brun utan sol. Heh.

Så är jag tacksam över hur fantastisk min pojkvän är. Som alltid är glad för min skull när jag ska på resa. Han tycker att jag ska pass på att resa nu före jag börjar jobb för efter det blir det svårare att slipp iväg och resa. Så sant så! Han har såklart fått det obligatoriska överlevnadskittet som jag alltid ger när jag åker iväg på resa. Nu glömd jag dock bort att ta bild på de så jag visar bilder från några tidigare överlevnandskit istället :)




Nåja nu ska en lycklig, ivrig och en lite nervös Pamela börja sova så jag orkar upp i morgon.

4 kommentarer:

Http://sevendays.fi/caroline sa...

Ha en trevlig resa vännen <3

Pamela sa...

TACK VÄNNEN! <3

MA sa...

He no gullit me överlevnadskit! Men ha böv no få i å tå a lämnar i Jeppis :D

Pamela sa...

Japp he böv a no få :)