25.2.11

Tjejkväll & Sportlov

Hänt idag
Vaknade av min hysteriska klocka som ringde konstant sju i morse...
Åt gröt med svärmors smaskiga hemlagade sylt till morgonmål.

Traskade iväg till skolan i kölden med anteckningsblocket i handen så jag lite skulle få ett hum om vad vi har prov om egentligen. Söta Paulina hann undervisa mig lite om marknadsföringstermer innan provet, tyvärr hjälpte det inte eftersom min skalle var helt tom när jag hade provet framför mig ?
Men informativ kommunikationsprovet gick i alla fall strålande, bättre än väntat :)

Efter skolan var jag med klasskompisarna och handlade lite godsaker till kvällen, pizza ingredienser och alkohol bland annat. Carro kom över på en skvallerkopp kaffe och sen var jag på gymmet med Jannika.

Ikväll har vi haft tjejkväll hos mig, jag och klasskompisarna. Vi har gjort pizza, ätit Jannikas goda efterrätt (frusna hallon med varm kinuskisås) Så otroligt gott, ni måste testa. Vi har spelat spel; lögndetektorspelet och partyalias, skitkul. Ja-a det har verkligen varit en lyckad kväll :)


Så nu kan jag nöjd och belåten påbörja en veckas sportlov :)

Puss å kram

Inga kommentarer: