9.2.11

hey bloggen

Hemkommen från gymmet och har tvättat bort svett och extra matos från köket så jag känner mig någorlunda frääääch :) 
Det var nära att jag skulle agera soffpotatis ikväll, hade somnat på soffan men så ringde Nina och pratade en massa och plötsligt blev jag pigg och träningshumöret var bland molnen :) Träningen har nämligen varit riktigt usel den här veckan p.g.a en massa prov, men nästa vecka kör jag med hårdträning all week long. 

Hängde med Carro idag också, vi kaffade vid O'malleys och gick i Citymarket och fyndade. De hade mitt favorit mascara på erbjudande, 2 för priset av 1. Så vi nappade på det direkt. TACKA VET JAG PLUSSA KORT. Så hittade jag billiga skor också ! :)

Kvällens planer
-fylla telefonen med bra musik
-göra skoluppgifter, om jag hinner
-kolla film

Inga kommentarer: