3.2.11

Hey torsdag

Någon annan som tycker att dagarna bara flyger förbi, det var ju just måndag.

Ligger och chillar i soffan efter en brakfrukost som jag och David gjorde. Vi hade sovmorgon idag och har sovit typ 10 timmar :)

Ska strax iväg till gymmet som vanligt, men jag är lite trött på naturprogrammet som visas där på tvn 24/7, varför kan man inte variera på program lite. Tror det skulle uppskattas om de skulle visas nån serie lite nu som då. Eller varför inte något program och träning och sånt som skulle vara lite mer intressant. Och tidningarna de har där är ju från stenåldern, det är ju inte så dyrt att köpa några tidningar i veckan med tanke på hur många som tränar där och vad vi betalar för det.
Okej visst man är ju inte där för att se på tv men nog skulle det ju kännas trevligt när man konditionstränar om man skulle få se något intressant i rutan på samma gång. Det känns som att jag vet tillräckligt om hur grodorna lever .

Det är så skönt med en ledig dag, när jag kommer från gymmet ska jag ha lite lyxig spa för att känna mig som kvinna igen. Har varit så ofräsch igår och idag :P och sen ska jag träffa mina vänner :)

Inga kommentarer: