22.2.11

Russilainen ballerina

Har översatt en text från svenska till finska, vilket fick mamma att skratta så tårarna rann när hon läste Russilainen ballerina :)
Och nu när jag tittar på klockan har jag suttit 3 timmar med en helt vanlig läxa. Skolan tar mycket av fritiden kan jag väl konstatera.



Glömde annars berätta om när vi hälsade på Teemu och Ninas lilla bejbi igår.
Direkt vi kom innanför dörren fick jag lillan i famnen, hon verkade nöjd och tittade nyfiket på mig hela tiden. Hon verkade trivas bra i både min och Davids famn så vi kommer säkert att bli goda vänner. Och hon var så otroligt söt och pytteliten med pyttehänder, pyttefötter och stora fina ögon :) Hon grät nästan ingenting så länge vi var där och hon var hela tiden vaken. Ja-a gissa om jag blev lite bejbisjuk !

Dethär fick bejbin av Farbrod David och Tant Pamela


David hadd faktist int köpt en traktor eller en gitarr, han hade köpt en jätte stor barbapappa :D


Nu ska jag duscha, sen fortsätta plugga och sen försöka sova.

Rummet ser fortfarande ut som ett bombnedslag :P

Godnatt på er

2 kommentarer:

Emma sa...

hej hej, vart har du hittat den där ballerina dräkten?

Pamela sa...

Hej. oj nu kommer jag int alls i håg. Antar att jag googlade "ballerina" eller något liknandr