16.2.11

Grönt

Nä int har jag lite ti göra om ni tror det. Känns roligare att leka lite med kameran istället för att göra skoluppgifter. Vi ska göra ett grupparbete om öl & cider i morgon på engelska dessutom, så jag ska börja på redan.

Annars såhär ser nästa period ut, ALLA lektioner på FINSKA !!! Vet inte ens vad det är för lektioner, så jobbiga namn. Alltså efter nästa period kommer jag att vara stenfinsk och såå jääävla bra :)


Har tränat idag och jäklar vilken energi jag hade, skulle ha orkat träna hur länge som helst. Men jag vet knepet, hade en timmes powernap innan gymmet så jag hadd mitt batteri fulladdat :)

David är fortfarande i Jeppis så jag ska sova själv resten av veckan. Men jag överlevd ju förra natten så det går ju fint. Men jag måste väl erkänna att jag saknar David lite, nog blir man lite beroende av varandra när man bor tillsammans :)

Nu ska jag söka information om cider och öl ! Godnatt på er

Inga kommentarer: