23.6.10

Uttråkad till max !!! och hur länge har jag varit hemma, 2 timmar. Varför skall jag vara så rolös & rastlös ?
Dessutom är jag sur och lejd...  
Okej okej sur och lejd är väl lite övedrivet men jag är i allafall int helt nöjd !

Midsommar närmar sej med stormsteg, vädret ser ut att bli bra om man nu ska lita på väderleksrapporterna.
Jag har planer men jag funderar lite på en nykter midsommar i år. Men är det nu så nödvändigt. Har nog redan färdigt inhandlat drickaset sådär ifall jag ändrar mej :)

Har varit lite småsjuk med stegring och halsont så om det blir värre slutar det väl med att jag är sängliggande. När jag är riktigt sjuk blir jag så ängslig & liten. Jag tycker synd om mej själv och i dessa fall är jag en riktig mamis ;) som för några år sen när jag var runt 16 grät jag för att jag skulle ta blodprov, men mamma kom å höll mej i handen så de hjälpte lite. Undrar vad picktanten tänkte då, å varför fick jag ingen slickepinne efter att jag varit så duktig :D heh

Ser int ut att bli några nyktra heljer denhär sommaren, har alla veckoslut i Juli inplanerat med en massa skoj redan. Och ja-a jag har inte varit nykter en endaste helj i Juni :P 
Men Augusti får bli en vit månad!!!

Mina framtidsplanerar surrar på i huvudet lite titt som tätt. Nu känns det som att jag inte vill göra något annat än frisera och öppna egen salong om några år. Men på nått sätt vill jag göra nått annat emellan. De inget dumt att ha flera utbildningar heller. Jag har ingen aning om hur det ser ut till hösten, får ju först höra av skolorna jag sökt in till om några veckor. Men man borde väl inte fundera så mycket utan ta lite risker i stället ! 

Nu ska jag ner i tvättstugan efter kläder och sen somna till en film .

Inga kommentarer: