7.6.10

Studentkalas & villaliv

Då va de måndag igen efter en händelserik trevlig helj och fram för allt ledig :)

I lördags när jag vakna for jag till Edsevö för att fixa Saras hår inför studenten. Det blev enkelt med lite lockar och hon var så fin så ! Sen bar det av hemåt för att fixa upp sej själv lite eftersom vi skulle på 2 studentkalas. Lite i år mot förra året då vi va på 6 stycken :)
 Efter några champangeglas och en massa godsaker for vi hem och fortsatte dricka.
Nina & Anna kom till mitt en stund, sen fortsatte vi till puben på nån öl och en ecklig shot som Made envisades med att bjuda på . Sen bar det av till Hästöskata där dansade vi villt och hade en helt otroligt kul kväll :)

Söt Sara







Gårdagen var skön, inga tecken på krabbis alls och humöret var fortfarande på topp. Jag, David och Tony var vid Davids villa och grillade, fiskade och tog de lungt !
Inget napp fick vi alls även om fiskarna plaskade villt, linan gick av hela tiden så vi gav upp ganska tidigt helt enkelt. Hade också årets första alibess på mej, hoppas man slipper dem resten av sommarn.





Kom just hem från puben och nu ska jag mysa med David resten av kvälln med olika serier och kladdkaka med jordgubbsglass ! Kan det bli bättre ?! :)
Dessutom har jag sovmorgon i moron . WOHOO

Inga kommentarer: