28.6.10


 Kände för att vara lite somrig idag !

Ogillar att kvällsolen lyser in i lägenheten om kvällarna, de blir så varmt här i lilla 42:an. Annars har jag nog inget emot kvällsolen och är positivt inställd på det vackra vädret vi haft idag.

Har suttit vid netti en stund och funderat med David sålänge han jobbade. Funderingar om hur man blir rik och sånt. Har så mycket utgifter i slutet av sommaren så jag måste leva lite med sunt förnuft i pengapåsen en tid frammåt. Och om flytten blir som planerat vill jag ju gärna ha lite nya möbler ! Jag och David är lite oense om hans skrivbord, jag tycker den e ful men David är av annan åsikt :P hehe. KVINNFOLKI ;)

Kanske sparaset skulle funka lite bättre med encool spargris ;) typ nå sånt




Men kanske keno-lotten ger några hundringar. I hope ;)

Nu ska jag börja på med maten tills David kommer hem !



Inga kommentarer: