18.6.10

Fredag

En fredag utan planer är helt främmande för mej. Inte för att jag brukar ha stora planer men inte ens en kaffedejt har jag inplanerat. Ganska skönt egentligen att inte göra nånting alls. I och för sej så brukar jag ju gå i taket sist å slutligen eftersom jag har alldeles för tråkigt. Men nu ska jag försök lär mej att ha lite tråkigt.

Så jag tänkte som såhär att jag ska hållas hem hela kvällen.
Jag ska ;
  • DISKA ! (nödvändigt och tråkigt, kulighetsnivå 0)
  • Ändra bloggdesignen (kulighetsnivå en femma, först är det kul och sen blir man bara förbannad för att de int blir som man vill)
  • Ut och springa (om vädret tillåter. Kul att springa men tungt att ge sej iväg)
  • Kolla serier
  • lösa korsord
  • färga brynen
  • lacka naglarna
  • städa där det behövs
Men det slutar väl med att jag sitter vid Netti ikväll, som alltid :P
MEN före jag börjar med min TA-DE-LUNGT-KVÄLL ska jag till Fagernäs ett varv.
Morgondagen blir desto livligare :)

BAJ

Inga kommentarer: